رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





راستش رابخواهید،ممکن است بارسا و بایرن به فینال برسند ولی فکر نکنم که فینال رئال-چلسی را شاهد باشیم. ترجیح می دهم فقط همین را بگویم و خودتان می دانید که چرا.

 
Jose Mourinho, Real Madrid
 

 

- بعد از صحبتهای جنجالی مورینیو در کنفرانس خبری روز 4شنبه و بعد از اتمام دیدار تیمش مقابل آپوئل نیکوزیا که اعلام کرده بود که بارسا یک پایه فینال لیگ قهرمانان اروپاست و به طعنه دلیل این صحبت را این عنوان کرده بود که تیم خوبی است، او بار دیگر چنین صحبتهایی را برزبان آورد.

روز پنجشنبه بود  آقای خاص درگفت وگویی با اسکای شرکت کرد و درپاسخ به سوالی درمورد فینال احتمالی بین رئال وبارسا گفت:« راستش رابخواهید،ممکن است بارسا و بایرن به فینال برسند ولی فکر نکنم که فینال رئال-چلسی را شاهد باشیم. ترجیح می دهم فقط همین را بگویم و خودتان می دانید که چرا...»

البته این تنهامورینیو نبود که دراین باره موضع گرفته بود. الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو هم در صفحه توئیتر با آقای خاص ابراز همدردی کرده بود و نوشته بود:« کسی است که در 5 سال به 5 نیمه نهایی رسیده و این هم به لطف فریسک و جانشینانش بوده.تیم دیگری هم هست که در طول 8 سال، 6 بار با تیمهای مختلفی به نیمه نهایی رسیده و این فقط به لطف تلاشهای فراوانش بوده.»

سخنگوی مورینیو پارا فراتر از این نهاده و به تمام اشتباهات داوری که به تیمهای مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا، آسیب رسانه اشاره کرده:« در یک نیمه نهایی بود که بدون آنکه توپ وارد دروازه شود، گلی پذیرفته شد، بازیکنان به اشتباه اخراج شدند و قربانی بازیهای تئاترگونه شدند و حتی گلهای صحیحی زده شد که از سوی داور مردود اعلام شد.»

پارامس درادامه نوشت:« من آرامشم را حفظ می کنم و لذت می برم ولی کاملا می دانم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. از الان به برنده ازپیش تعیین شده تبریک می گویم.»

البته افتخاری که کسی نمی تواند آن را از مورینیو بگیرد این است که او دومین مربی تاریخ دنیای فوتبال در کنار میگل مونیس است که بیشترین حضور درمرحله نیمه نهایی جامهای اروپایی را دارد و شش بار به این مرحله راه یافته و تنها سرالکس فرگوسن با 7 حضور دراین مرحله بالاتر از آقای خاص قرار دارد.

 

 




نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت13:11---22 فروردين 1391
وبلاگ خوبی داری. تازه من به نویسنده احتیاج دارم

حسام
ساعت13:10---22 فروردين 1391
وبلاگ خوبی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:26 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید